Η έρευνα, που διεξήχθη από την IPSOS MORI για λογαριασμό της Samsung σε δείγμα περισσότερων από 10.000 Ευρωπαίων, ανέδειξε ότι για πολλούς η εμπειρία της πανδημίας ενίσχυσε τη συναισθηματική τους σχέση με το οικιακό τους περιβάλλον
Το 39% των Ευρωπαίων βλέπουν το σπίτι τους, περισσότερο από ποτέ, ως μέρος για να εκφράζουν τον εαυτό τους, με το 37% να δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται πλέον περισσότερο για την εικόνα του σπιτιού τους απο ό,τι
πριν την πανδημία. Αυτό υποδηλώνει ότι το τελευταίο έτος έχει αλλάξει ριζικά ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι προβάλλουν την προσωπικότητα τους, την κοινωνική τους θέση και τις προσωπικές τους αξίες μέσα στο
σπίτι.
Σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των Ευρωπαίων βλέπουν το σπίτι ως τον «ασφαλή τους χώρο» από τότε που ξέσπασε η πανδημία – μια τάση πιο έντονη σε χώρες όπως η Ισπανία (75%), όπου οι περιορισμοί του lockdown κράτησαν περισσότερο και ήταν πιο αυστηροί.
Αυτή η αλλαγή στη σημασία της έννοιας «σπίτι» αλλάζει και τις καταναλωτικές συνήθειες των ανθρώπων. 1 στους 3 (33%) δήλωσε ότι, όταν σκέφτεται τι να αγοράσει για το σπίτι του, η αγορά αγαθών που βελτιώνουν τη συναισθηματική ή ψυχική ευεξία είναι πλέον πιο σημαντική σε σχέση με πριν την πανδημία, ενώ για το 37% είναι πλέον πιο σημαντική η αγορά αγαθών που κάνουν τη ζωή στο σπίτι πιο άνετη.
Στην ερώτηση πώς θα διέθεταν ένα ποσό που περίσσευε, οι Ευρωπαίοι απάντησαν πως είναι σχεδόν 10 φορές πιο πιθανό να τα ξοδέψουν – από τις παρεχόμενες επιλογές – σε έξυπνες τεχνολογίες ή έξυπνες συσκευές για το σπίτι τους (38%) παρά σε ρούχα επώνυμων σχεδιαστών (4% ) ή κοσμήματα (3%).
Εικόνες: Pixabay, Unsplash